27 Şubat 2017 Pazartesi

Heartless - Marissa Meyer | Alıntılar

Merhaba millet ben Aydan, biliyorsunuz Şubat ayında bestbookforever blogu olarak Marissa Meyer'dan Heartless'ı okuyoruz. Kitabı henüz bitiremedim ama 1-2 güne bitirip yorumumla karşınızda olacağım. Yorumumu bloga ekleyene kadar siz Selin ve Gülnur'un yorumlarına göz atabilirsiniz. 

Ben kitaba kaçarken sizleri güzel alıntılarla başbaşa bırakıyorum.

*Çeviriler ve görseller bana aittir. 

"Bir şey, sırf seni korkutuyor diye ona inanmamak tehlikelidir."


"Sana karşı çıkmak istemiyorum Anne ama bir taç pek de işlevsel bir şey değildir; amaçsızca birinin başında durmak dışında. Ah, sanırım parıldar da."

"Cath, bu genç yüzün ömründe gerçek anlamda bir gülümsemeye tanık olup olmadığını merak etti."


"Umut etmek, imkansız olan bir şeyi mümkün kılmak değil midir zaten."


"Bir kalp, bir kere çalındığında bir daha geri alınmaz."


"Bazen kalbiniz dinlemeye değer tek şeydir."


"Her şeyin ötesinde, ben seni seçiyorum."


Beni THECENTERWILLHOLDINSTAGRAMTWITTERFACEBOOK ve GOODREADS'te bulabilirsiniz :)

0 yorum:

Yorum Gönder